.
-
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Αθλητισμός - "Δράσεις Εντός". Από το σχολικό έτος 2000-2001 έχει καθιερωθεί στο σχολείο μας μια μέρα του σχολικού έτους να μοιραζόμαστε με τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, τη χαρά του αθλητισμού πραγματοποιώντας ενδοσχολικές συναντήσεις καλαθοσφαίρησης, πετοσφαίρησης και ποδοσφαίρου. Παράλληλα γίνεται γνωριμία και με αθλήματα λιγότερο δημοφιλή, γνωριμία με αθλητές κ.α.
- Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου.
- Εκπαιδευτικές πολυήμερες επισκέψεις στο εξωτερικό: "Διεθνείς Συναντήσεις" (CERN, Προγράμματα ERASMUS κ.α.).
- Εκπαιδευτικές πολυήμερες επισκέψεις στην Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Μετέωρα, Δελφοί, Κρήτη, Σύρος, Μυκήνες-Ναύπλιο κ.α.).
- Ερευνητικές Εργασίες - Projects : Επιστημονική Έρευνα και σφάλματα, Σεβασμός στη Διαφορετικότητα – «Ενδιαφέρσου αλλιώς», Η επίδραση της μουσικής στη ζωή των ανθρώπων, Οι μεγάλες εξισώσεις... όχι μόνο σωστές αλλά και ωραίες, Η θεωρία της σχετικότητας, Η ειδική θεωρία της σχετικότητας, ψυχολογία εφήβου.
- Βιωματικές δράσεις : Η διαχείριση του ελεύθερου χρόνου είναι επιλογή υγείας, Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό, Η Ελληνική καλλιτεχνική παράδοση και πολιτιστική κληρονομιά, «Νέες Τεχνολογίες, Δημιουργικότητα και επαγγέλματα», «Αειφόρος Ανάπτυξη» όταν η γνώση γίνεται πόρος και πορεία.
- Αφιερώματα μέσω διαθεματικών εργασιών: Τό δ΄ εὔδαιμον τό ἐλεύθερον, τό δ΄ ἐλεύθερον εὔψυχον, Μορφώνομαι – διαμορφώνω, Η ομορφιά βρίσκεται παντού, Η δύναμη της ελληνικής Γης, Πορεύομαι με θάρρος και όραμα, Ελλάδα το δέντρο της γης.
- Ιστορικά Αφιερώματα: Κύπρος, Πόντος, Μικρά Ασία - Σμύρνη, Κρήτη, Ήπειρος, Μακεδονία.
ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- Λέσχη Κινηματογράφου. Η συμμετοχή του γυμνασίου-λυκείου στο 8ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών «Πάμε Σινεμά;» απέσπασε το 1ο Βραβείο Καλύτερης Ταινίας με τίτλο «Σεπτέμβρης».
- Λέσχη Δημιουργικής Γραφής. Αποτελέσματα Πανελληνίων, Ευρωπαικών και Παγκόσμιων διαγωνισμών εφήβων, Λογοτεχνίας, Ποίησης, Δοκιμίου και Καλλιτεχνικής Δημιουργίας εγκεκριμένων απ’ το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, στους οποίους Βραβεύθηκαν και διακρίθηκαν μαθητές μας της δευτεροβάθμιας εκπάιδευσης.
- Φορείς:
Ευρωπαϊκή Ένωση Εκπαιδευτικών A.E.D.E – Τμήμα Ελλάδος, Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών, Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος, Φιλολογικός σύλλογος «Παρνασσός», Τακτικός έφηβος βουλευτής στη ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών, Ειδικό Βραβείο Μαρτυρίας για τη δημιουργία βίντεο με θέμα: « Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ» - Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση ΥΠΑΙΘ - Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού, Ελληνικός Πολιτιστικός όμιλος Κυπρίων, «ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ», Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Δήμου Βύρωνα, 5ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για την Ιστορία των Ελλήνων του Πόντου.
Όλες τις διακρίσεις και τα βραβεία μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά στην ιστοσελίδα μας.
- Πανποντιακή ομοσπονδία, Μορφωτικός όμιλος Πετρούπολης υπό την αιγίδα της Unesco.
- Πρώτη θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό χορωδιών της Χ.Ο.Ν.
- "Βουλή των Εφήβων". Μαθητές του λυκείου είναι τακτικά μέλη του προγράμματος της Βουλής των Ελλήνων "Βουλή των Εφήβων".
- Πανελλαδικές Εξετάσεις.Τα ποσοστά επιτυχίας των μαθητών μας είναι πολύ υψηλά και τους εξασφαλίζουν την εισαγωγή τους στη πρώτη επιλογή τους στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Κύριος στόχος η καλλιέργεια της θετικής στάσης των νέων, απέναντι στα "κοινά" καθώς και την
αισθητοποίηση τους σε αρχές, κανόνες και αξίες της Δημοκρατίας.
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
Με το πρόγραμμα της διαμεσολάβησης δηλαδή της αναζήτησης μιας συμβιβαστικής λύσης μέσω
μιας κοινά αποδεκτής διαδικασίας με τη βοήθεια ενός τρίτου προσώπου, του διαμεσολαβητή, τα
παιδιά- διαμεσολαβητές θα μάθουν πώς να κατακτήσουν τις δεξιότητες εκείνες (ενσυναίσθηση,
διαλλακτικότητα, κοινωνικότητα, ομαδικότητα, συνεργασία κ.α) που απαιτούνται για να επιλύουν
μόνοι τους τα μεταξύ τους προβλήματα και τις διαφορές με ειρηνικό τρόπο
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΥΦΥΪΑ
Το πρόγραμμα βασίζεται στη θεωρία του σύγχρονου φιλοσόφου και ψυχολόγου Howard Gard-
ner και στοιχειοθετεί οχτώ τομείς που συναποτελούν την ανθρώπινη νοημοσύνη: γλωσσική, λο-
γικομαθηματική, του χώρου, της μουσικής, της φυσιογνωστικής, της ενδοπροσωπικής, της
διαπροσωπικής και της κιναισθητικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ
Σε συνεργασία με φορείς (π.χ. Σ.Ε.Ν. , AIESEC κ.α.) εκπονούνται προγράμματα όπως εικονικές
επιχειρήσεις, συναντήσεις με στελέχη τραπεζών και επιχειρήσεων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σχετίζονται με τα
μαθήματα που διδάσκονται συμπληρώνοντας με δημιουργικό τρόπο τις γνώσεις. Παράλληλα,
ενισχύεται ο βιωματικός χαρακτήρας της μάθησης και δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να τα-
ξιδέψουν, να χαρούν και να μοιραστούν τις ομορφιές τις πολιτιστικής μας κληρονομιάς επισκε-
πτόμενοι ιστορικά, αρχαιολογικά και επιστημονικά μνημεία.Πραγματοποιούνται:
Διδακτικές επισκέψεις εντός του προγράμματος και ενσωματώνονται στην καθημερινή λειτουρ-
γία του σχολείου.
Εκπαιδευτικές επισκέψεις στο πλαίσιο των προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Οι μαθητές εκπονούν ομαδικές εργασίες με συγκεκριμένη θεματολογία, οι οποίες συντονίζονται
από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό. Για την ολοκλήρωση της έρευνας συχνά χρειάζεται ολιγόωρη,
ημερήσια ή πολυήμερη επίσκεψη στον τόπο ενδιαφέροντος. Οι εργασίες των μαθητών παρου-
σιάζονται στη σχολική και τοπική κοινότητα κατά τη διάρκεια των πολιτιστικών εκδηλώσεων
λήξης που πραγματοποιεί το σχολείο μας στο τέλος του σχολικού έτους.
Περίπατοι και Ημερήσιες εκδρομές με εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Μέσω προγραμμάτων (πχ erasmus, CERN, Ευρωπαικού κοινοβουλίου, αδελφοποιήσεις κ.α.) γί-
νονται γόνιμες ανταλλαγές γνώσεων, καλών πρακτικών και πολιτισμού.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
Το σχολείο μας αναδεικνύει και ενισχύει τα ταλέντα και τις δεξιότητες των μαθητών παρωθώντας
τη συμμετοχή τους σε μαθητικούς διαγωνισμούς λογοτεχνίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, θετι-
κών επιστημών κ.α..
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της πληροφορικής στο γυμνάσιο δίνεται η δυνατότητα στους μαθη-
τές ν΄ αποκτήσουν όλες εκείνες τις δεξιότητες, στη χρήση εφαρμογών του Office, που απαιτούν-
ται στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο αλλά και σε ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και να
συμμετέχουν στις εξετάσεις για την πιστοποίηση Microsoft Office Specialist . Παράλληλα, δί-
νεται η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων ψηφιακού προγραμματισμού (STEM).Κάθε
χρόνο το Σχολείο ενημερώνει μέσω προγραμμάτων και ειδικών φορέων τη σημασία της χρήσης
των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τους κινδύνους που εγκυμονούν και τον τρόπο ορθής χρήσης
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Δραματική ομάδα:
Ευριπίδη «Ελένη», «Τρωάδες», «Φοίνισσαι», «Ιφιγένεια εν Αυλίδι», "Ερωφίλη" του Γεωργίου Χορτάτση, έργο της κρητικής λογοτεχνίας του 16ου αιώνα, Ερωτόκριτος», του Βιντσέντζου Κορνάρου, παράσταση "Μαντάμ Σουσού" του Δ. Ψαθά, Λυσιστράτεια 2014 , θεατρική παράσταση με τίτλο «Τέχνη Γένους Θηλυκού», «Η θεία απ’ το Σικάγο», «Το ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο», Αλ. Σακελάριου, High School Musical κ.α.
Όμιλοι Μουσικής:
αφιέρωμα στο γνωστό μουσικοσυνθέτη κ. Γιάννη Σπανό με τίτλο “Τραγούδια σαν μικρά μονόπρακτα” που μας τίμησε με την παρουσία του, αφιέρωμα στον Γιώργο Χατζηνάσιο, που μας τίμησε με την παρουσία του, με τίτλο «αέρινα όνειρα», αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη με τίτλο «Με ανέμου πείσματα και ψιθυρίσματα», αφιέρωμα στην Σοφία Βόσσου, που μας τίμησε με την παρουσία της, αφιέρωμα στον μουσικοσυνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «σε ασπρόμαυρο φόντο».
Λέσχες Ανάγνωσης, Δημιουργικής γραφής και Έκφρασης.
Ενδεικτικές δράσεις του σχολείου μας που έχουν στο κέντρο τους το βιβλίο και συμβάλλουν στη νοητική, συναισθηματική και αισθητική καλλιέργεια των μαθητών μας είναι:
λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης, θεσμοθέτηση του Μαραθωνίου Ανάγνωσης (ενός ευγενούς συναγωνισμού ανάγνωσης των περισσότερων βιβλίων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους), δημιουργία Λέσχης Ανάγνωσης (όπου τα βιβλία είναι αντικείμενο συζήτησης και αφόρμηση για επικοινωνία και καλλιτεχνική δημιουργία), επισκέψεις συγγραφέων (με μεγάλη χαρά περιμένουμε τον Απρίλιο την κ. Άλκη Ζέη για να συζητήσουμε μαζί της), αφιερώματα σε συγγραφείς, τα σχέδια εργασίας και οι παρουσιάσεις σχετικά με το έργο τους (όπως το φετινό αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη στο οποίο οι μαθητές μας με τη μουσική, το χορό και τον λόγο θα εκφράσουν ιδέες και συναισθήματα που γεννήθηκαν από την ανάγνωση του έργου του μεγάλου μας ποιητή), ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών έργων στο πλαίσιο του μαθήματος της λογοτεχνίας (καλύπτεται έτσι η ανάγκη για την αισθητική απόλαυση μιας ολοκληρωμένης ιστορίας, καθώς το σχολικό βιβλίο στηρίζεται αναγκαστικά στην ανθολόγηση αποσπασμάτων από λογοτεχνικά κείμενα), ενθάρρυνση της δημιουργικής γραφής και η ψηφιακή έκδοση των μαθητικών έργων στο τέλος του σχολικού έτους, συμμετοχή σε πανελλήνιους και πανευρωπαϊκούς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς, αφιέρωμα στην συγγραφέα Γαλάτεια Γρηγοριάδου Σουρέλη, που μας τίμησε με την παρουσία της.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
Χριστουγεννιάτικο και Πασχαλινό Φιλανθρωπικό παζάρι, Πρόγραμμα Υποτροφιών Γυμνασίου Λυκείου, Συλλογή φαρμάκων για τους Γιατρούς του Κόσμου, Συνεργασία με το κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου Ηρακλείου Αττικής, Εισιτήριο πολιτιστικών εκδηλώσεων τρόφιμα που διατίθενται σε ευαγή ιδρύματα, Υιοθέτηση του πάρκου Θεάτρου, Συμμετοχή σε ελληνικές και διεθνείς ανθρωπιστικές οργανώσεις και συλλόγους (π.χ. ActionAid, «ΕΣΤΙΑ», «Π.Ε.ΦΙ.Π» κ.α.).
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αγωγή υγείας,
διοργάνωση ημερίδων σε συνεργασία με ειδικούς σε θέματα διατροφής, υγιεινής, ψυχοσωματικής ανάπτυξης, Δράσεις προώθησης υγιειούς διατροφής και τρόπου ζωής.
«Γιορτάζουμε τους Γονείς με τους Γονείς»
10 Μαΐου Εορτή Μητέρας – 21 Ιουνίου Εορτή Πατέρα - Δύο παγκόσμιες μέρες που παγκοσμίως πρέπει να εορτάζονται καθημερινά! Και εμείς τιμώντας τους γονείς μας και τη σχέση αγάπης της οικογένειας οργανώνουμε δράσεις και δρώμενα με τίτλο «Γιορτάζουμε τους Γονείς με τους Γονείς».
Διαμεσολάβηση,
δράσεις με στόχο την ομαδικότητα, διαλλακτικότητα, κοινωνικότητα, συνεργασία, ενσυναίσθηση, το σεβασμό του συνανθρώπου. Δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού και της βίας.
Οικολογική ευαισθησία,
καπάκια προσφέρονται στο Ειδικό Σχολείο Περιστερίου, ανακύκλωση χαρτιού, μπαταριών, ηλεκτρικών συσκευών σε συνεργασία με αντίστοιχους φορείς, συμμετοχή σε αναδασώσεις.
Πρόγραμμα πολλαπλής νοημοσύνης,
εστίαση σε όλους τους τομείς νοημοσύνης : γλωσσική, λογικομαθηματική, μουσική, φυσιογνωστική, ενδοπροσωπική, διαπροσωπική και κιναισθητική ευφυΐα.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Στις υποστηρικτικές υπηρεσίες μπορεί να απευθυνθεί όλη η σχολική κοινότητα με δική
τους πρωτοβουλία (γονείς, εκπαιδευτικοί, συνεργάτες, μαθητές):
- Ατομικά μετά από αίτηση (και δήλωση κηδεμόνα σε ανήλικους)
- Ομαδικά μετά από πρόταση των κηδεμόνων ή του σχολείου
- Σεμιναριακοί κύκλοι με πρόσκληση/πρόγραμμα
- Προγράμματα πρόληψης
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
Προγραμματισμένες δράσεις με την αρωγή επίσημων φορέων και του σχολικού ψυχολόγου για
την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων π.χ. στοχοθεσία, σχετίζεσθαι, υγιείς επιλογές κλπ.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Η απρόσκοπτη ένταξη του νέου ανθρώπου στην ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία ξεκινάει από τη διαλεκτική σχέση δασκάλου μαθητή.
Η συνεργασία ανάμεσα στο ανθρώπινο δυναμικό της τάξης αποτελεί βασική προϋπόθεση αναζήτησης και μετάδοσης της γνώσης, ελευθερώνει τον ψυχισμό, ενδυναμώνει την καλλιέργεια αξιών, ανθρωποποιεί.
Η μαθητική κοινότητα είναι η ζωτική ομάδα, η κινητήριος δύναμη του μαθητή προς την κοινωνία, η αντανάκλαση της κοινωνικής του συνείδησης.
Για να εκπληρώσει τον ρόλο του το σχολείο οφείλει να υπερασπίζεται τον παιδαγωγικό θεσμό των μαθητικών κοινοτήτων δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη της μαθητικής πρωτοβουλίας μέσα στον χώρο του σχολείου καλλιεργώντας στους μαθητές τη συνεργατική μάθηση.
Οι μαθητικές κοινότητες διαπνέονται από πνεύμα αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού και αποτελούν εφαλτήριο κατοχύρωσης των δικαιωμάτων αλλά και συνέπειας στις υποχρεώσεις.
Μέσα σε αυτές εθίζονται οι μαθητές στη συλλογική ζωή, αναπτύσσουν την υπευθυνότητα, επεξεργάζονται ιδέες, λαμβάνουν αποφάσεις για θέματα που τους αφορούν.
Ο σύμβουλος - καθηγητής στέκει αρωγός παρατηρητής των διαδιακασιών κοινωνικής και πνευματικής προόδου των παιδιών και μαζί με άλλους φορείς του σχολείου συμβάλλουν στην άνοδο του επιπέδου σπουδών, στην καλλιέργεια των δημιουργικών κλίσεων και δεξιοτήτων των μαθητών.
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
Οι απόφοιτοι του σχολείου μας ανανεώνουν το ραντεβού της συνάντησής τους -ως ενήλικοι πλέον- στον χώρο του σχολείου κάποια χρόνια μετά την αποφοίτησή τους.
Το ραντεβού αυτό ορίζεται το συγκινητικό βράδυ του εορτασμού της αποφοίτησής τους από τη σχολική μας κοινότητα και της έναρξης της νέας φάσης ζωής τους.
Οι ανθρώπινοι δεσμοί που δημιουργούνται μέσα στη σχολική μας κοινότητα διαρκούν για πάντα !
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
Το σχολείο μας συμμετέχει ετησίως σε πάρα πολλούς διαγωνισμούς λογοτεχνίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας και θετικών επιστημών, πανελλήνιους και πανευρωπαϊκούς, -εγκεκριμένους από το Υπουργείο Παιδείας- στους οποίους οι μαθητές μας διακρίνονται και βραβεύονται διαρκώς εμπλουτίζοντας έτσι το βιογραφικό τους σημείωμα από την εφηβική μόλις ηλικία.
Κυρίως όμως εκπαιδεύονται σε μια διαδικασία συμμετοχής σε πνευματικές αναζητήσεις, θέτουν υψηλούς στόχους και βιώνουν τη χαρά της δημιουργικότητας.
Ο ρόλος του καθηγητή που προωθεί τη συμμετοχή των μαθητών στον διαγωνισμό είναι καθοδηγητικός, συμβουλευτικός και ενισχυτικός της προσπάθειάς τους να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους μέσα από τον κόσμο των τεχνών και των επιστημών.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Η εκπαιδευτική μας πράξη υποστηρίζεται από το συγγραφικό έργο αλλά και τις σημειώσεις των καθηγητών του σχολείου μας που στοχεύουν στον εμπλουτισμό αλλά και στην εμπέδωση της ύλης από τους μαθητές.
Το έντυπο υλικό μας ανανεώνεται ανάλογα με τις εκάστοτε μαθησιακές ανάγκες έτσι όπως αυτές ορίζονται τόσο από τη δυναμική των μαθητών κάθε χρονιάς όσο και από τις αλλαγές που προτείνονται από το Υπουργείο Παιδείας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αποτελούν το ενεργητικό ανθρώπινο δυναμικό που προωθεί την εκπαιδευτική διαδικασία προς όφελος των μαθητών μέσω της υγιούς αλληλεπίδρασης μαζί τους.
Η πολυετής τους εμπειρία, η διαρκής επιμόρφωσή τους σε όλες τις αλλαγές του εκπαιδευτικού συστήματος, η παιδαγωγική τους επάρκεια, η αγάπη τους για το λειτούργημά τους τους καθιστά βασικά μέλη της σχολικής μας κοινότητας.
Δίνοντας έμφαση στην έννοια της ομάδας, δημιουργούν καθημερινά το κατάλληλο κλίμα να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος που είναι η ολόπλευρη ψυχοπνευματική καλλιέργεια του παιδιού και η ανάδειξή του σε υπεύθυνο κοινωνικό μέλος.
Συνοδοιπόροι στις πνευματικές ιχνηλασίες των μαθητών χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους προωθώντας το όραμα της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης.
Λειτουργούν :
Όμιλοι:
Δραματική Ομάδα, Χορωδία, Μουσικό σύνολο Α (κρουστά), Μουσικό σύνολο Β (Μπάντα), Δημοσιογραφική Ομάδα, Περιβαλλοντική Ομάδα, Λέσχη Ανάγνωσης, Λέσχη Κινηματογράφου, Λέσχη δημιουργικής Γραφής, Εκφραστικός Χορός / Αυτοσχεδιασμός, Ομάδα εικαστικής παρέμβασης, Ομάδα πειραμάτων, Σύλλογος αποφοίτων.
Προγράμματα -Δράσεις:
Βουλή των Εφήβων, Διαμεσολάβηση, Πολλαπλή Ευφυία, Επιχειρηματικότητα Νέων, Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, Συμβούλιο Τάξης, Κοινωνική Ευαισθησία.
Απογευματινά προαιρετικά τμήματα:
Προετοιμασία για απόκτηση πτυχίου, Μαθητικό εργαστήρι μελέτης, Αθλητικά τμήματα, Στρατηγικές για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Υποστηρικτικές Υπηρεσίες:
Συμβουλευτικός Σταθμός, Γραφείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Δανειστική Βιβλιοθήκη, Σταθμός Μαθησιακών Δυσκολιών.