.
-
Στο γυμνάσιο:
- Επιδιώκουμε την ομαλή μετάβαση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
εμπλουτίζοντας το αίσθημα ευθύνης των παιδιών απέναντι στα νέα
δεδομένα
- Τίθενται από το σχολείο νέα όρια που συνάδουν με τη διαδικασία
ωρίμανσης των παιδιών
- Προσεγγίζουμε τη γνώση βιωματικά, διαθεματικά, συνθετικά
- Υποστηρίζουμε την εκπαιδευτική πορεία των μαθητών σε ένα
περιβάλλον γεμάτο φροντίδα
- Προσφέρουμε εκπαίδευση που ενισχύεται από νέες τεχνολογίες
- Πραγματευόμαστε με έννοιες όπως εκείνες της ομαδικότητας, του
πλουραλισμού, της συμμετοχικότητας, της κοινωνικότητας, κ.α.
- Ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς λογοτεχνικούς και
επιστημονικούς με εξαιρετικές διακρίσεις.
- Σχεδιάζουμε πολιτιστικά δρώμενα (θέατρο, μουσική, χορός,
εικαστικές εκθέσεις)
- Παρέχουμε απογευματινή μελέτη και προετοιμασία πανελλαδικών
εξετάσεων
- Υποστηρίζουμε τη δημιουργική συνεργασία οικογένειας - σχολείου
- Προσφέρουμε συμβουλευτικό σταθμό με σχολικό ψυχολόγο και
σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού
-
Γνωστική Κατάρτιση
- Παιδαγωγικά καταρτισμένο εκπαιδευτικό δυναμικό
- Μαθητικό Εργαστήρι Μελέτης
- Στρατηγικές μελέτης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
- Μαθηματική Λέσχη Γυμνασίου
- Προετοιμασία για απόκτηση πτυχίου – Αγγλικά, Γαλλικά,
Γερμανικά
- Εργαστήρια Η/Υ και τεχνολογίας
- Εργαστήρια θετικών επιστημών
- Δανειστική βιβλιοθήκη
- Αίθουσες προβολών και συνεδρίων
-
Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Η έναρξη της εφηβείας σηματοδοτείται πρώτα από σωματικές αλλαγές κι έτσι ενώ οι έφηβοι έχουν σώμα μεγάλου, έχουν ακόμα συναισθηματικές ανάγκες ενός παιδιού.
Σε ό τι αφορά τις ψυχολογικές αλλαγές, δίνουν προτεραιότητα σε φίλους και δημιουργούν πιο ουσιαστικές φιλίες απ’ότι στο παρελθόν, χαρακτηρίζονται από κριτική διάθεση προς τους γονείς, αναπτύσσουν ενδιαφέρον για το άλλο φύλλο, προβληματίζονται για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, αρχίζουν να
προσανατολίζονται επαγγελματικά προς τομείς που τους
ενδιαφέρουν.
Το Γυμνάσιο γι αυτούς συνδέεται με περισσότερη αυτονομία και
τάση για διαφοροποίηση.
Εάν τα παιδιά έχουν εκπαιδευθεί στα όρια, τα οποία έχουν τεθεί
από την οικογένεια σε προηγούμενα χρόνια, τότε οι γονείς μπορούν
να αισθάνονται ηρεμία για την εξέλιξη του παιδιού τους.
Οι ίδιοι οφείλουν να συζητούν με τα παιδιά για τα συναισθήματά
τους επιτρέποντάς τους να εκφράζονται και να συνεχίσουν να τους
εκπαιδεύουν στα όρια σε ό,τι αφορά τις ώρες εξόδων τους, την
ενασχόληση με τον υπολογιστή, την επίδοσή τους στα μαθήματα.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ευνοούν την αυτονομία τους χωρίς να
τα επιβαρύνουν με τις έγνοιες των ενηλίκων.
-
Υποστηρικτικές Υπηρεσίες
Στις υποστηρικτικές υπηρεσίες μπορεί να απευθυνθεί όλη η σχολική κοινότητα με δική
τους πρωτοβουλία (γονείς, εκπαιδευτικοί, συνεργάτες, μαθητές):
- Ατομικά μετά από αίτηση (και δήλωση κηδεμόνα σε ανήλικους)
- Ομαδικά μετά από πρόταση των κηδεμόνων ή του σχολείου
- Σεμιναριακοί κύκλοι με πρόσκληση/πρόγραμμα
- Προγράμματα πρόληψης
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
Προγραμματισμένες δράσεις με την αρωγή επίσημων φορέων και του σχολικού ψυχολόγου για
την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων π.χ. στοχοθεσία, σχετίζεσθαι, υγιείς επιλογές κλπ.
-
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
-