- Υποστηρίζουμε την εκπαιδευτική πορεία των μαθητών σε ένα
περιβάλλον γεμάτο φροντίδα
- Προσφέρουμε εκπαίδευση που ενισχύεται από νέες τεχνολογίες
- Υποστηρίζουμε τη δημιουργική συνεργασία οικογένειας - σχολείου
- Προσφέρουμε συμβουλευτικό σταθμό με σχολικό ψυχολόγο και
σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού
Υποστηρικτικές Υπηρεσίες
Στις υποστηρικτικές υπηρεσίες μπορεί να απευθυνθεί όλη η σχολική κοινότητα με δική
τους πρωτοβουλία (γονείς, εκπαιδευτικοί, συνεργάτες, μαθητές):
- Ατομικά μετά από αίτηση (και δήλωση κηδεμόνα σε ανήλικους)
- Ομαδικά μετά από πρόταση των κηδεμόνων ή του σχολείου
- Σεμιναριακοί κύκλοι με πρόσκληση/πρόγραμμα
- Προγράμματα πρόληψης
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
Προγραμματισμένες δράσεις με την αρωγή επίσημων φορέων και του σχολικού ψυχολόγου για
την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων π.χ. στοχοθεσία, σχετίζεσθαι, υγιείς επιλογές κλπ.
- Ευρύχωρες αίθουσες διδασκαλίας, φωτεινές και ευάερες.
- Κλειστό γυμναστήριο.
- Αίθουσα μουσικής.
- Αίθουσα καλλιτεχνικών.
- Εργαστήρια Η/Υ και τεχνολογίας.
- Εργαστήρια θετικών επιστημών.
- Δανειστική βιβλιοθήκη.
- Εσωτερικό θερμαινόμενο κολυμβητήριο.
- Γήπεδα καλαθοσφαίρισης (basketball), πετοσφαίρισης
(volleyball), αντισφαίρισης (tennis).
- Γήπεδο ποδοσφαίρου 5χ5 .
- Κλειστό θέατρο, ανοιχτό αμφιθέατρο.
- Αίθουσες προβολών και συνεδρίων.
- Αύλειο χώρο διαμορφωμένο με αγάπη για τα παιδιά.
Εγγραφές Μαθητών
Οι κηδεμόνες που επιθυμούν να εγγράψουν το παιδί τους στο σχολείο μας επικοινωνούν τηλεφωνικά με τη γραμματεία προκειμένου να ορίσουν ραντεβού συνάντησης με τον υπεύθυνο σπουδών, ο οποίος θα τους ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και τον κανονισμό φοίτησης του μαθητή.
Στη συνάντηση αυτή δημιουργείται η πρώτη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης ανάμεσα στους κηδεμόνες και στο σχολείο και καθίσταται σαφής η φιλοσοφία μας, η οποία στηρίζεται στη συνεργασία του σχολικού και οικογενειακού πλαισίου με στόχο την εξέλιξη του μαθητή.
Στη συνέχεια ορίζεται μία δεύτερη συνάντηση με τη διεύθυνση του σχολείου και τον υποψήφιο μαθητή προκειμένου να αλληλεπιδράσει το παιδί με τον χώρο και να τον γνωρίσει.
Αν κριθεί αναγκαίο η διαδικασία ολοκληρώνεται με την παρουσία σχολικού ψυχολόγου, ώστε να προσδιορισθούν πιθανές μαθησιακές δυσκολίες και να διευκολυνθεί η μαθησιακή διαδικασία.
Εφόσον ολοκληρωθούν οι συναντήσεις ο κηδεμόνας συμπληρώνει αίτηση εγγραφής, στην οποία αποδέχεται τους κανονισμούς του σχολείου και τη διεκπεραίωση των υποχρεώσεών του προς αυτό.