-
Απογευματινά τμήματα Γυμνασίου Λυκείου
Έννοια
- Αλληλένδετο τμήμα της εκπαίδευσης που αποκτά ο μαθητής
στο πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα
- Επιπλέον κατάρτιση σε μαθήματα που αφορούν στις σπουδές του
- Δυνατότητα να ασχοληθεί με αντικείμενα που του αρέσουν και να
αναπτύξει τις δεξιότητες του
- Ενθάρρυνση συμμετοχής σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς αλλά και σε πολιτιστικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρο στο σχολείο αλλά και σε άλλους χώρους κάθε χρόνο
- Οργάνωση προγράμματος έτσι ώστε οι μαθητές να εξοικονομούν χρόνο στην καθημερινότητά τους
-
Γνωστική Κατάρτιση
Μαθητικό εργαστήρι μελέτης
Οι μαθητές προετοιμάζονται καθημερινά στα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος, πραγματοποιείται επεξήγηση της διδαχθείσας ύλης και επίλυση των γραπτών ασκήσεων. Γίνεται καθημερινά σε δύο διδακτικές ώρες. Σύνολο ωρών ανά μήνα: 40 .
Στρατηγικές μελέτης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
- Γίνεται μια φορά την εβδομάδα σε δύο διδακτικές ώρες. Σύνολο ωρών ανά μήνα: 10
Οι μαθητές θα εξασκούνται στην εκμάθηση στρατηγικών οργάνωσης στην καθημερινή τους ζωή, στη μελέτη των σχολικών μαθημάτων, στη βελτίωση της ορθογραφίας και της γραπτής τους έκφρασης καθώς και στην αντιμετώπιση της δυσγραφίας.
Μαθηματική λέσχη γυμνασίου
Απευθύνεται σε μαθητές με αυξημένο ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Θα ασχοληθούμε με διαγωνιστικά και ψυχαγωγικά μαθηματικά. Προαιρετική συμμετοχή σε μαθηματικούς διαγωνισμούς. Σύνολο ωρών ανά μήνα: 10
Μαθηματική λέσχη γυμνασίου
Απευθύνεται σε μαθητές με αυξημένο ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Θα ασχοληθούμε με διαγωνιστικά και ψυχαγωγικά μαθηματικά. Προαιρετική συμμετοχή σε μαθηματικούς διαγωνισμούς. Σύνολο ωρών ανά μήνα: 10
Προετοιμασία για απόκτηση πτυχίου – Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά (Γυμνάσιο, Λύκειο)
Α. Αγγλικής γλώσσας. Τμήμα Α: Επίπεδο: Lower , 4 ώρες την εβδομάδα. Τμήμα Β: Επίπεδο: Proficiency, 4 ώρες την εβδομάδα. Όταν οι μαθητές παρακολουθούν τμήμα ίδιου επιπέδου στα πρωινά μαθήματα, τότε οι απογευματινές ώρες παρακολούθησης μειώνονται κατά 2.
Β. Γερμανικής γλώσσας. Προετοιμασία για τα διπλώματα Α1, Α2: 2 ώρες την εβδομάδα.
Γ. Γαλλικής γλώσσας. Προετοιμασία για το δίπλωμα Α1: 4 ώρες την εβδομάδα. Προετοιμασία για το δίπλωμα Α2: 4 ώρες την εβδομάδα.
-
Αθλητικά τμήματα
Κολύμβηση.
Εκμάθηση κολύμβησης: (4 ώρες την εβδομάδα - 2 δίωρα). Οι μαθητές λαμβάνουν μέρος και σε φιλικούς αγώνες. Υδατοσφαίριση (water polo): (4 ώρες την εβδομάδα - 2 δίωρα). Οι μαθητές λαμβάνουν μέρος σε φιλικούς αγώνες. Υδρόβια Ενδυνάμωση (aqua aerobic) (2 ώρες την εβδομάδα - 1 δίωρο). Συγχρονισμένη κολύμβηση (2 ώρες την εβδομάδα - 1 δίωρο).
Απαραίτητα:
α) Βεβαίωση από καρδιολόγο και δερματολόγο (είσοδος στην πισίνα δεν θα επιτραπεί χωρίς τις ιατρικές βεβαιώσεις).
β) Σκουφάκι, μπουρνούζι, παντόφλες.
γ) Αυστηρή τήρηση των κανόνων προσωπικής υγιεινής.
Στίβος. Κλασικός Αθλητισμός: Δρόμοι, Άλματα, Ρίψεις. 2 ώρες την εβδομάδα – 1 δίωρο.
Επιτραπέζια Αντισφαίριση (Ping-pong). 2 ώρες την εβδομάδα - 1 δίωρο.
Καλαθοσφαίριση (Basketball)*. 2 ώρες την εβδομάδα – 1 δίωρο.
Πετοσφαίριση (Volleyball)*. 2 ώρες την εβδομάδα – 1 δίωρο.
Αντισφαίριση (Tennis)*. 2 ώρες την εβδομάδα -2 μονόωρα. Απαραίτητα: Ρακέτα και μπάλες.
Παραδοσιακοί χοροί* . 2 ώρες την εβδομάδα - 1 δίωρο. Απαραίτητα: Άνετη ενδυμασία.
Ομάδες Ποδοσφαίρου* . Λαμβάνουν μέρος σε φιλικούς αγώνες και τουρνουά.
Προπονήσεις: μία φορά την εβδομάδα, 14:30 – 16:15.
Αγώνες: συνήθως Σάββατο ή Κυριακή.
Υποχρεωτική εμφάνιση της ομάδας: Εμφάνιση και φόρμα με τα διακριτικά του σχολείου.
Οι γονείς αναλαμβάνουν τη μεταφορά των μαθητών στους αγώνες και την επιβάρυνση της αγοράς της εμφάνισης και της φόρμας.
* Για όλα τα αθλητικά τμήματα είναι απαραίτητη η βεβαίωση από καρδιολόγο στην οποία θα αναγράφεται ότι ο μαθητής μπορεί να συμμετέχει στις αντίστοιχες αθλητικές δραστηριότητες.
Υποχρεωτικά καρδιολογική εξέταση (triplex) κάθε τρία χρόνια.
-
Πολιτισμός
ΟΜΙΛΟΙ :
Στόχος των Ομίλων είναι να ενθαρρύνουν την ενασχόληση των μαθητών με τα ενδιαφέροντά τους και στηρίζονται στην αυτενέργεια των μαθητών. Η οικονομική επιβάρυνση είναι συμβολική.
Έναρξη: 01 Οκτωβρίου. Συναντήσεις: μία φορά την εβδομάδα, ώρα 14:20 – 16:15
Δραματική Ομάδα:
Οι μαθητές αναλαμβάνουν να παρουσιάσουν ένα ολοκληρωμένο θεατρικό έργο μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Πρόβες: κάθε Παρασκευή, ώρα 14:20 – 16:15 (πιθανώς να χρειαστούν πρόβες και Σάββατο ή Κυριακή).
Χορωδία:
Πλαισιώνει τις σχολικές γιορτές και λαμβάνει μέρος σε εκδηλώσεις εξωσχολικών φορέων. Πρόβες: μία φορά την εβδομάδα, 14:30 – 16:15. Υποχρεωτική εμφάνιση στις εκδηλώσεις: Στολή του σχολείου.
Μουσικό Σύνολο Α (κρουστά):
Πλαισιώνει τις σχολικές παρελάσεις, γιορτές. Προϋποθέσεις:
Συνέπεια, συστηματική παρουσία στις πρόβες.
Μουσικό Σύνολο Β (μπάντα):
Πλαισιώνει τις σχολικές γιορτές και παρουσιάζει μια συναυλία με τραγούδια που θα επιλέξουν οι μαθητές σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο καθηγητή.
Προϋποθέσεις: Σπουδές/εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε κάποιο μουσικό όργανο. Συνέπεια, συστηματική παρουσία στις πρόβες.
Δημοσιογραφική Ομάδα:
Οι μαθητές αρθρογραφούν, στοιχειοθετούν και μορφοποιούν τη σχολική εφημερίδα.
Περιβαλλοντική Ομάδα :
Αναλαμβάνει την ευαισθητοποίηση/ενημέρωση μαθητών πάνω σε πρακτικές λύσεις για την ανακύκλωση στο σχολείο και γενικότερα πάνω στις πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουν οι νέοι για τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου περιβάλλοντος.
Λέσχη Ανάγνωσης:
Η Λέσχη αποτελείται από μαθητές που αγαπούν το εξωσχολικό διάβασμα. Τα μέλη της μοιράζονται τις σκέψεις και τους προβληματισμούς που γεννήθηκαν, τη συγκίνηση και τα συναισθήματα που βίωσαν με την ανάγνωση ενός βιβλίου.
Λέσχη Κινηματογράφου:
Κοινός παρονομαστής των μαθητών που συμμετέχουν είναι η αγάπη για τον κινηματογράφο. Οι μαθητές παρακολουθούν μία ταινία, συζητούν για αυτή και αναλαμβάνουν δημιουργικές πρωτοβουλίες (όπως συνθετικές εργασίες, παρουσιάσεις κ.ά.).
Λέσχη Δημιουργικής Γραφής:
Οι μαθητές χρησιμοποιούν το λόγο για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και τις σκέψεις τους. Οι συναντήσεις θα είναι δίωρες και θα πραγματοποιούνται δύο φορές το μήνα.
Σύγχρονος Χορός και Εκφραστικός Χορός:
Μέσα από το χορό καταλαβαίνουμε το σώμα μας και
ανακαλύπτουμε τις αμέτρητες κινητικές δυνατότητές του.
Με τον αυτοσχεδιασμό ανακαλύπτουμε την ελευθερία της κίνησης και την προσωπική μας κίνηση.
Με οδηγό την αναπνοή, μαθαίνουμε να αναπνέουμε σωστά καθώς κινούμαστε και χορεύουμε.
Ως μέλη της ομάδας μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε με τους άλλους και να συνεργαζόμαστε με αυτούς.
Δομή: ασκήσεις σύγχρονου χορού, εκμάθηση χορευτικού συνδυασμού, αυτοσχεδιασμός με συγκεκριμένη οδηγία.
Eικαστικές δραστηριότητες. Από το δρόμο της γνώσης στο δρόμο της Τέχνης.
Οι εικαστικές δραστηριότητες στο σχολείο μας είναι από τις πιο ευχάριστες και συναρπαστικές δραστηριότητες για τα παιδιά. Με τη σωστή καθοδήγηση και πολλή ελευθερία, και χρησιμοποιώντας κυρίως απλά και ανακυκλώσιμα υλικά, τα παιδιά μαθαίνουν να σχεδιάζουν, να ζωγραφίζουν, να κάνουν κολάζ, κατασκευές, κούκλες, να φτιάχνουν πήλινα αντικείμενα και να μαθαίνουν διάφορες τεχνικές ζωγραφικής.
Σκοπός της καλλιτεχνικής δραστηριότητας στα εκπαιδευτήρια μας είναι η εικαστική ευαισθητοποίηση και η εκτίμηση της αξίας της τέχνης, πάντα σε συνδυασμό με την καλή συναισθηματική και πνευματική προσωπική ισορροπία των παιδιών.
Μέσω της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης επιδιώκουμε να μεγεθύνουμε το εύρος της προσωπικής ελευθερίας τους, επεκτείνοντας την επίγνωση των προσωπικών τους επιλογών.
Ταυτόχρονα, έτσι αυξάνεται και η συναισθηματική νοημοσύνη καθώς και η ζωτικότητα των παιδιών μέσα από μια πληρέστερη αντίληψη των χρωμάτων, των μορφών και των αξιών του κόσμου μέσα στον οποίο ζούνε.
.